3 Kasım 2014 Pazartesi

En İyi Müşteri Deneyimi Ödülünü Renault Aldı!


Ekim ayında 9. kez düzenlenen Türkiye Çağrı Merkezi Ödülleri gecesinde ''En İyi Müşteri Deneyimi'' ödülünü Renault aldı. Renault Türkiye Müşteri Hizmetleri Yöneticisi olan Yücel Kılıç, kazanılan ödüller ilgili olarak verdiği demeçte Renault Türkiye'nin müşterilerine eşsiz bir deneyim yaşatmak amacıyla var gücüyle çalıştığını ve yenilikçi iş süreçlerinin de en yakın takipçisi olduklarını açıklayarak mutluluğunu dile getirdi.

Müşteri memnuniyeti oranının %97 olduğu Renault, kalite ligi sıralamasında da üst üste 5 kez birincilik kazanmış durumda. Müşteri memnuniyetini sağlamak amacıyla Renault aksesuar satışına başlayan marka, müşterilerinin araba aksesuarlarını değiştirirken araçlarının orijinalliğini korumaları amacıyla bu adımı attıklarını açıklayarak müşteri memnuniyetini ne derece ciddiye aldıklarını kanıtlamış oldu.

Müşteri memnuniyetinin üretimin her aşamasında değerli olduğunu savunan Renault, sadece otomobillerin genel kalitesinin değil, acil bir anda müşteriye tam zamanlı olarak hizmet sunabilen müşteri temsilcilerinin de önemli olduğunu göstererek diğer markalar arasında bir kez daha sivrilmeyi başarmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder